hockey senioren

Senioren hockey
Ben je ouder dan 18 jaar, dan kom je bij MHC Zutphen in een seniorteam terecht. We hebben verschillende teams bij de dames en de heren, zowel voor prestatie als breedte-hockey. De senioren spelen wedstrijden op zondag en trainen 1 à 2 keer op doordeweekse avonden.
Ben je al wat ouder? Dan hebben we ook veteranenhockey, zowel bij de dames als de heren. We hebben twee dames veteranen teams, die wedstrijden spelen op donderdag of op zondag. Deze dames heten altijd enthousiaste teamleden welkom. Bij de heren zijn er drie veteranen teams, die spelen op verschillende niveaus. De heren trainen op donderdagavond vanaf 21.00 uur en spelen wedstrijden op zondag.

Supersunday Een hockeyzondag bij MHC Zutphen staat in het teken van sportiviteit en gezelligheid. Meerdere keren per jaar organiseren we een ‘Super Sunday’. Dit zijn hockeyzondagen waarop we extra uitpakken. Ook organiseren we jaarlijks het ‘Vet-er-aan toernooi’, een gezellig toernooi voor alle senioren. Of je nu een beginnend seniorenhockeyer bent of een doorgewinterde veteraan: wij heten je graag welkom bij MHC Zutphen!

Enthousiast geworden en heb je zin om een keer mee te hockeyen om te kijken of het iets voor je is? Dat kan altijd, mail dan naar ledenadministratie@mhczutphen. nl of kom gewoon eens langs op een van de gezellige hockeyzondagen!

Heb je misschien geen zin of tijd om wedstrijden te spelen? En heb je bijvoorbeeld kinderen op hockey en wil je de grondbeginselen een beetje leren? Heb je weinig hockeyervaring, maar lijkt het je leuk om op een ontspannen manier te hockeyen? Dan bieden we op maandagavond trimhockey, 7x7 en bedrijfshockey. Heb je interesse of wil je meer informatie? Twijfel dan niet en neem contact op met [email protected] voor antwoord op deze vragen.

Hockey 7X7

Sinds kort doet onze club mee met Hockey7. Bij 7x7 spelen teams van 7 spelers zonder scheidsrechter en keeper op een half veld. Een team speelt op een avond 2 wedstrijden van 25 minuten. De wedstrijden zijn op vrijdagavond en beginnen om 20.30 u en kennen aangepaste spelregels. 7x7 is voor alle hockeyers. Je bent zowel welkom als je competitie- als trimhockeyervaring hebt, maar zeker ook als je minder ervaring hebt.

Korte speelperiodes

De wedstrijden bestaan uit korte speelperiodes van 5 tot 6 speelrondes in de herfst, winter, lente en zomer. De wedstrijden zijn om de week. Elke periode worden we in een poule met teams uit de regio ingedeeld.

Speel je mee?

Komend seizoen doen we als club graag weer mee met 7x7. Daarvoor kunnen we extra leden gebruiken. Ook als je niet alle vrijdagavonden zou kunnen, ben je van harte welkom. We vormen een grotere poule, zodat we voor een wedstrijdavond voldoende spelers hebben.

Ben je al lid?

Als je al lid bent van MHCZutphen, dan is deelname gratis. Als je geen lid bent, dan zijn er aan deelname kosten verbonden. Deelname aan 7x7 is bijvoorbeeld leuk te combineren met trimhockey.

Informatie?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met [email protected] of [email protected].

Samen houden we de club sportief en gezond