Wil je lid worden?

Lijkt het jou ook zo leuk om te gaan hockeyen?
Je bent van harte welkom bij MHCZutphen! Lees hieronder de mogelijkheden voor de verschillende doelgroepen en wat de huidige contributie is.
Mocht je je online willen opgeven gebruik meteen het inschrijfformulier.

Online insschrijfformulier

Ben je ouder dan 5 jaar, maar nog geen 18 jaar en heb je nog geen hockeyervaring?

Dan kun je gratis 3 keer een proeftraining doen. Als je nog geen 9 jaar bent, mag je 3 keer mee doen met de Benjamins op zaterdagochtend (van 9.00 tot 10.00). Ben je 9 jaar of ouder, dan mag je 3 keer mee doen met de basistraining op de maandag (van 17:00 tot 18:00 uur). Na 3 proeftrainingen beslis je pas of je definitief lid wordt. Voor de gratis proeftrainingen meld je je aan door invulling van het inschrijfformulier. Wij nemen dan contact met je op. Voor het mee doen aan proeftrainingen heb je alleen een gebitsbeschermer nodig, deze kun je voor een paar euro kopen bij de sportwinkel. Je hebt nog geen eigen hockeystick nodig, deze kun je lenen van de club.

Hockey je al langer, of heb je eerder gehockeyd en wil je bij MHCZ hockeyen?

Als je tijdens het lopende hockeyseizoen wil instromen in een team dan nemen we na invulling van het inschrijfformulier contact met je op om in overleg te kijken of we een plaats voor je hebben in een geschikt team in jouw leeftijdscategorie. Geef bij inschrijving altijd duidelijk op het inschrijfformulier aan bij welke club je hebt gespeeld, in welk team en in welke klasse en hoeveel jaar ervaring je hebt.

Als je het volgende hockeyseizoen (na de zomervakantie) wil instromen, meld je dan vóór 1 juni aan door invulling van het inschrijfformulier. Dan ben je zeker van een plaats in een team. Geef bij inschrijving altijd duidelijk op het inschrijfformulier aan bij welke club je hebt gespeeld, in welk team en in welke klasse en hoeveel jaar ervaring je hebt.

Meer over hockeyen bij MHCZ tot 9 jaar lees je hier.

Meer over hockeyen bij MHCZ vanaf 9 jaar lees je hier.

Meer over hockeyen bij MHCZ in de senioren lees je hier.

Ben je ouder dan 18 jaar en wil je wel hockeyen, maar niet in competitieverband? Of heb je nog niet eerder gehockeyd?

Kom dan gezellig mee doen met trimhockey. Trimhockey is op een ongedwongen manier hockeyen op je eigen niveau. Het is een ideale manier om even lekker actief te zijn en ook nog eens leuk met bal en stick in de weer te zijn. Je draait mee in een gezellige groep van jong en oud en van allerlei niveau. Dit alles onder de begeleiding van een trainer. Leuk als je een tijd niet meer hebt gehockeyd. Heb je nog nooit gehockeyd, dan is dat ook geen probleem, het is een prima gelegenheid om te leren pushen, flatsen, hoog slaan en te dribbelen. Je leert het spelletje begrijpen, wat ook handig is als je kind op hockey zit.

Trimhockey is iedere maandagavond van 20.00 tot 21.30 uur. Eerst worden er oefeningen gedaan om de techniek wat op te vijzelen en daarna wordt er met elkaar een partijtje gespeeld. Omdat dit het leukst is, besteden we daar ook de meeste tijd aan. Als je een keer niet kunt, hoef je je niet af te melden. Heb je er al zin in gekregen? Meld je dan aan via het inschrijfformulier!

Ben je ouder dan 7 jaar en heb je een lichamelijke of verstandelijke beperking en wil je graag hockeyen?

Dan kun je met ons overleggen of G-hockey voor jou een goede mogelijkheid is. Meer over G-hockey lees je hier, ook over hoe je contact kunt opnemen met de G-hockey coördinatoren. Wil je, altijd in overleg met de G-hockey coördinatoren, lid wil worden van onze enthousiaste G-Hockey ploeg? Meld je dan aan via het inschrijfformulier. Je mag dan 3 keer gratis mee trainen, en daarna besluit je of G-Hockey iets voor je is.

Contributie

Klik hieronder op de button voor de huidige contributie (pdf bestand)
Contributie als pdf

MHCZ is een vereniging voor en door leden

Vele handen maken licht werk. We vragen daarom aan alle leden om hun steentje bij te dragen aan de club. Een paar taken zijn vanzelfsprekend voor alle (ouders van) leden die meedoen in de competitie:

• rijden naar uitwedstrijden (alle teams),
  • een paar keer per jaar meehelpen achter de bar in het clubhuis op zaterdag (jeugdleden);
  • fluiten van wedstrijden vanaf de B-leeftijd (KNHB-verplichting).

Naast de genoemde taken kan MHCZ altijd handen gebruiken voor het verrichten van alle andere werkzaamheden die bij een hockeyclub moeten worden verricht. Dit varieert van het geven van training tot het plegen van klein onderhoud aan materialen en van bestuurswerk tot aan het organiseren van toernooitjes voor de jongste jeugd. We horen graag wat jij kan en wil betekenen voor MHCZ.

Aan de informatie op de site kunnen geen rechten worden ontleend