sponsoring_mogelijkheden

Als gerenommeerd bedrijf of levendige onderneming ben je voortdurend op zoek naar nieuwe klanten en het ontwikkelen van je business. We gaan graag met je in gesprek om te bespreken wat we als MHCZutphen voor jouw bedrijf of onderneming kunnen betekenen. Maar we zijn ook benieuwd op welke wijze de club profijt heeft van een duurzame relatie met jou.

Zit je afzetmarkt in Zutphen, Brummen, Vorden, Voorst en omgeving, en heb je zakelijk belang bij een relatie en toegang tot onze leden? Heb je sponsorbeleid op het gebied van sport en recreatie, of wil je dat ontwikkelen? Of heb je als eigenaar een 'clubhart' omdat je zelf en je kind(eren) lid zijn van MHCZutphen? Dan kan het heel interessant zijn om MHCZ-sponsor te worden! We bieden je graag de mogelijkheid om een sponsorovereenkomst aan te gaan voor de club, maar een team- of sponsoractiviteit is ook mogelijk. Benieuwd naar wat kan en mogelijk is?

Neem dan contact met ons op door gebruik te maken van ons contactformulier en te kiezen voor Sponsoring & Communicatie en misschien begroeten we je binnenkort wel als sponsor!
Of mail naar: [email protected]