21 September

LISA app en IOS12

De nieuwe ClubApp is gelanceerd. De app wordt automatisch ge-update via de "App Storeā€ of Google Play. Als je inlogt krijgt je een persoonlijke timeline te zien met wat voor jou (en je broers/zussen, papa/mama) de komende periode relevant is.

De grootste wijzigingen ten opzichte van de huidige app zijn:
  • een nieuw design, met ondersteuning van de meest recente telefoons
  • doorgeven van presentie op familie-niveau
  • direct kunnen doorgeven van presentie in de timeline
  • het kunnen toevoegen van favoriete teams aan de timeline (ook van andere clubs)
  • het kunnen verbergen van bepaalde teams in de timeline
  • meer informatie over de locatie van trainingen en wedstrijden (adres- en zaalinformatie), ook direct in de timeline
  • betere overzichten van recente uitslagen
  • Ondersteuning van IOS12. Let op! De oude app werkt NIET meer op IOS12!
Wat zit er nog niet in?
Een aantal functionaliteiten zijn nog niet beschikbaar:
  • de gastlogin. Je moet dus inloggen met je lidnummer en wachtwoord (zie hieronder)
  • hockey.nl-nieuws
  • push-notificaties
  • bierpot-beheer en takenbeheer.
In de eerst volgende update worden deze zaken ook toegevoegd.

Hoe kan ik inloggen?
Inloggen doe je met je lidnummer en wachtwoord. Je lidnummer kan je terugvinden op de contributie-nota van de club. Als je je wachtwoord niet meer weet, kan je via de optie 'wachtwoord vergeten' je wachtwoord opvragen. Ook is eea terug te vinden in de FAQ op de website van de club.

Mocht je nog meer vragen hebben over de app, dan kan je de meeste informatie terugvinden op
www.lisa-is.nl/nieuwehockeyapp. We zullen de komende weken ook via deze site laten zien wat je met de app zoal nog meer kan doen.

Vriendelijke groet,
LISA-team