7 September

JAAAAAAAAAAAAA, we zijn weer gestart

Nieuws afbeelding Weken aan voorbereiding zijn er aan vooraf gegaan! Het complex is C-19-proof gemaakt, we hebben een afhaalloket voor versnaperingen, genoeg fluitjes om de komende winter ook nog C-19-proof door te komen, en vrijwilligers die er klaar voor stonden! En dat ging allemaal niet vanzelf!

Het allerbelangrijkste was dat de spelers, coaches en trainers er zin in hadden. De eerste winstpunten zijn binnen, gelijkspel werd tijdens een bekertje ranja weggespoeld en de verliespartijen leverden goed inzichten op! Mooi! En daar doen we het met elkaar voor!

Heb jij suggesties om het dit seizoen nog gezelliger te maken op de club? Of wil jij je bijdrage leveren? Laat het ons dan svp weten, we gaan graag in gesprek! De afgelopen weken is namelijk gebleken dat al het werk om de competitie mogelijk te maken, door een te kleine groep vrijwilligers gedaan wordt. Dus.. help mee!