9 September

Mixed Hockey Club Zutphen is vanaf nu ook rookvrij

Mixed Hockey Club Zutphen is vanaf nu ook rookvrij

Beste leden, ouders en belangstellenden,

Rookvrije hockeyclub

In de bestuursvergadering van 8 september 2020 hebben we nogmaals vastgesteld dat wij een rookvrij terrein op de club willen en daarom besloten dat onze club per direct helemaal rookvrij wordt. Dit in navolging van omliggende verenigingen en van het sportakkoord dat is afgesloten met de gemeente Zutphen. Hiermee proberen we bij te dragen aan het realiseren van een Rookvrije Generatie. Wij delen de visie van de sportbonden dat sporten en roken niet bij elkaar passen; sporten is gezond, terwijl roken en meeroken erg schadelijk is voor de gezondheid.

Respect en begrip

Met een rookvrij sportterrein willen wij een goed voorbeeld geven en vragen rokers begrip te hebben voor deze invoering en hiermee respectvol om te gaan. Dit betekent dat er vanaf nu niet meer gerookt mag worden op het gehele terrein van MHCZutphen. Samen zorgen we op deze manier voor een gezonde sportomgeving!

Vragen?

Mocht er over bovenstaande invoering vragen zijn, laat het ons weten en stuur een mail naar [email protected]

Alvast onze dank voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Bestuur MHCZ