18 September

De Grote Clubactie 2020 begint!

Jij gaat toch ook loten verkopen voor MHCZutphen?
Ook dit jaar doet MHCZutphen mee aan de Grote Clubactie. Van elk lot dat je verkoopt, gaat 80% naar de club. En wat we er mee gaan doen, dat horen we graag van jou. Misschien wil je een speeltoestel voor je jongere broertje of zusje, picknicktafels op het grasveld, of ...... Laat het ons weten, en schrijf je idee op een verkoopboekje.

Het gaat ietsje anders als anders
Omdat we helaas nog steeds met C-19 te maken hebben, kunnen je familieleden, kennissen, vrienden en buren ook loten kopen via clubactie.nl/lot of met behulp van de QR-code. Wel zo veilig!

Waar vind ik de lotenboekjes?
De lotenboekjes zijn vanaf zaterdagochtend bij de wedstrijdtafel te vinden. We hebben stapeltjes gemaakt voor elk team t/m de D-jeugd!
Succes met de verkoop.