22 Februari

Klusochtend op MHCZutphen

We hopen natuurlijk allemaal dat we ‘ergens’ in maart voorzichtig met oefenwedstrijden kunnen beginnen en willen dan de club netjes op orde hebben! Help je mee??

Zondag 28 februari is er daarom een klusochtend-middag op de club, tussen 11-14u.
Tussen 10.30-11.00 word je ontvangen met een lekkere bak koffie of een kopje thee, waarna het klussen gaat beginnen. Klussen waar je aan moet denken zijn:
- het repareren of vervangen van sloten van de keeperslockers;
- vervangen van de bloembakken op het terras;
- repareren banken terras;
- onkruid verwijderen;
- opknappen dugouts;
- onkruid en mos verwijderen langs de velden en op het terras.
We sluiten de klusochtend af met een lekkere kop soep.

Voor dit alles hebben we handige klussers nodig én materialen om het werk te kunnen uitvoeren. Heb je zin om mee te doen? Meld je dan aan bij [email protected]. Geef in de aanmelding svp ook aan of je klusmaterialen mee wilt nemen.

We hopen op veel reacties!

Samen houden we club sportief en gezond

Vriendelijke groet,
Team Facilitair