4 Januari

Jeugdleden starten met buitentrainingen!

Vanaf dinsdag 11 januari mogen jeugdleden tot en met 17 jaar weer buiten sporten tot 20 uur. Hoe fijn is dat? Momenteel wordt gewerkt aan een aangepast trainingsschema zodat de jeugdteams weer lekker aan de slag kunnen. De exacte trainingstijden worden binnenkort bekend gemaakt (daarbij worden zo veel mogelijk de oorspronkelijke trainingsdagen gevolgd).

Let ook goed op als jouw team een training voor een ander team verzorgt (adoptiemodel) en stem dan goed af wie de training  geeft.
De Benjamins (zaterdag)  hebben traditiegetrouw een langere winterstop en kunnen in februari weer trainen. De basistraining start over een paar weken, zodra er een datum bekend is, laten we dit direct weten.

Binnensporten is nog niet toegestaan, het is dus ongewis of de zaalcompetitie wordt hervat. Heb je vragen? Stel ze aan Sebas en Tim.
Tim >    [email protected]
Sebas > [email protected]