17 Augustus

VOG onderdeel van een Sociaal Veilig Klimaat

Een Sociaal Veilig Klimaat vinden we bij MHCZutphen van groot belang, en we doen er alles aan om dat voor onze leden en vrijwilligers te realiseren. We hebben een beleid met uitgangspunten die ons helpen een veilige omgeving te creĆ«ren. Eén van die uitgangspunten is dat we van iedere vrijwilliger van 18 jaar of ouder, een VOG-verklaring verwachten. Binnenkort kun je als (nieuwe) vrijwilliger een linkje verwachten in je mailbox van [email protected]. In de begeleidende brief staat ook precies waarom we dit doen, hoe onze aanpak is, en wat we van onze vrijwilligers verwachten. Meer informatie over het beleid 'Sociaal Veilig Klimaat' kun je vinden achter de inlog >> documenten >> O&S >> Sociaal Veilig Klimaat. Heb je vragen over de VOG? Stuur dan een mail naar [email protected].

Met vriendelijke groet,
Bestuur MHCZutphen

11-12-13 november vieren we feest. 115 jaar MHCZutphen!!