12 September

Grote clubactie, welke prijzen zijn er te winnen?

Voor de kopers
Welke prijzen zijn er te winnen als je loten koopt? Je kunt een auto winnen, een reischeque, een fiets, maar ook cadeaubonnen voor bloemen. Dus als je loten gaat verkopen, vertel er dan gerust bij wat mensen kunnen winnen. Dit maakt het aantrekkelijk om één of meerdere loten te kopen. De winnende lotnummers worden aan het eind van het jaar bekend gemaakt.

Voor de verkopers
De beste lotenverkopers maken kans op een Playstation 4, een fiets of entreekaarten voor een pretpark. Als MHCZ willen we natuurlijk onze lotenverkopers ook in het zonnetje zetten. De beste verkoper van de club, kan rekenen op een mooie teamprijs. Wat dat is? Dat houden we nog even geheim :-)).

MHCZutphen Sponsoring & Communicatie