21 September

Fotoshoot, doe je mee?

Dit weekend en volgend weekend zijn er fotografen bij MHCZ aan het werk.
In één van die weekenden wordt jouw team op de foto gezet! Hoe leuk is dat?
We zijn bezig met de Boedelhof Teamspecial 2018-2019, en we verwachten dat elk team zich op een sportieve manier presenteert aan de club, de supporters en sponsoren. Daarnaast worden er ook foto's gemaakt op en rondom de velden.

Doe je mee?

Je hele team komt in officieel clubtenue (of (gesponsord) trainingspak) op de foto, en de fotograaf geeft aanwijzingen zodat er mooie foto's gemaakt worden. Wil je niet op de foto? Geef dit dan vooraf aan bij de fotograaf. En, wil je meer doen dan alleen op de foto staan? We zoeken nog interessante teksten voor in de Teamspecial (mail naar [email protected]).

Wil je weten hoe een Boedelhofbode Teamspecial er ook al weer uitzag?

http://19660127.info/ mhczutphen.nl/teamboek2017- 2018/

www.tinyurl.com/teamboek

Dus, zorg dat je haar goed zit, je een opgeruimd humeur hebt en zin hebt in de teampresentatie -:)).

MHCZutphen
Sponsoring & Communicatie