16 Maart

Keepersmaterialen nog niet ingeleverd?

Afgelopen februari zijn er 4 momenten geweest om zaalhockeymaterialen in te leveren. Bandjes, hoezen etc zijn verstrekt tegen een borg van €50,00 en bij inleveren van dezelfde spullen wordt de borg teruggegeven. Zo is de afspraak.

Vrijwilligers hebben klaar gestaan om dit af te handelen, maar niet elk keeper heeft hiervan gebruik gemaakt. En dat is jammer, want dit betekent dat de vrijwilligers opnieuw afspraken moeten maken, en keepers onbedoeld lang wachten op teruggave van de borg.

In de week van 18 - 22 maart worden nieuwe afspraken gemaakt voor teruggave momenten. Houd dus je mail in de gaten!