19 Maart

Vacatures Financiën

Onze gewaardeerde vrijwilligers Ricardo en Belinda stoppen met hun werkzaamheden in de zomer. We zijn daarom per direct op zoek naar een Penningmeester en een Administratief medewerker, zodat de werkzaamheden goed kunnen worden overgedragen. Wat dit allemaal inhoudt, zie je in de bijlage. Geïnteresseerd om de handen uit de mouwen te steken voor de club van jouw kind(eren) binnen het onderdeel Financiën? Mail dan naar [email protected].

Heb je misschien andere kwaliteiten die je in wilt zetten? Laat het ons weten [email protected]. We zien je reactie graag tegemoet.

Samen houden we de club gezond en sportief.

Bestuur MHCZutphen