19 Mei

Meneer Bartels

Zaterdagochtend bood Erik Tissingh meneer Bartels een kopje koffie aan. Waarom?
Om te zeggen 'dank je wel' vanwege het bij elkaar zoeken van ballen en terugbrengen. Voor de 4e(!) keer in korte tijd leverde hij een volle tas met gevonden ballen af. Bij zijn dagelijkse blokje om met zijn hond, vindt hij van alles en dan vallen met name de hockeyballen erg op. Ballen die door MHCZ-leden over de hekken geslagen worden en niet opgeruimd. Vergeten, uit nonchalance of denken dat iemand anders het wel opruimt...
Kosten van deze 'vergeetachtigheid': enkele tientallen euro's per week.
We willen iedereen er opnieuw op wijzen dat we verwachten dat hesjes, pionnen, goaltjes en dus ook ballen door leden zélf worden opgeruimd. Onthoud dat en spreek elkaar erop aan.

Samen houden we de club opgeruimd en netjes

Jasper Verschuur
Technisch Manager MHCZutphen