25 Juni

Bitjehappen op 21 september a.s.

Nieuws afbeelding Heb je een nieuw bitje nodig volgend seizoen en wil je een bitje dat echt goed zit en daardoor beter beschermd? Op zaterdag 21 september a.s. van 9.00 - 12.00 uur kan je weer bitjes op maat laten maken door Bitjehappen.nl.

Bitje happen maakt voor jou een bitje op maat! Wij nemen een afdruk van je gebit, je kiest een kleur en wij zetten jouw naam en telefoonnummer in het bitje. Zo past het altijd alléén om jou tanden.
Wij bieden bitjes aan voor € 42,50 tot 14 jaar en € 52,50 vanaf 14 jaar. Een extra bitje kan ook en kost € 30.

Voor ieder bitje dat gemaakt wordt, ontvangt de club een klein bedrag voor de clubkas.