8 Augustus

Start competitie 2019-2020

Beste spelers/ouders/coaches,

Start competitie

De competitie voor het merendeel van de jeugdteams start op zaterdag 7 september a.s. Alleen de Topklasse en Subtopklasse AB teams start een weekend eerder, namelijk zaterdag 31 augustus a.s.

Poules van 4 of 5

Er is naar gestreefd om alle teams in te delen in poules van zes. Helaas is dit in een aantal gevallen niet gelukt vanwege de aantallen en regio indeling:

• Poules van 4: in de poules van vier spelen de teams 2x tegen elkaar in plaats van 1x en starten in dit geval op 31 augustus a.s.
  • Poules van 5: in de poules van vijf hebben alle teams 1x een vrije speeldag.
De bijbehorende wedstrijden worden uiterlijk 16 augustus a.s. gepubliceerd in de standenmotor. Vanaf 18 augustus zal de tijd bekend zijn voor de thuiswedstrijden.

Oefenwedstrijden 31 augustus

Zoals alle andere jaren zullen er weer oefenwedstrijden samen met HC Lochem, Twello, Ares en Zutphen ingepland worden op zaterdag 31 augustus voor de teams, Junioren A t/m D behalve de eerste-elftallen en de teams die in een poule van 4 zitten waar de competitie start op 31 augustus.

De planning voor deze oefenwedstrijden zullen ook na 16 augustus bekend zijn.

Het verzoek aan spelers/ouders/coaches om daar met de zaterdagplanning van 31 augustus rekening mee te houden.

Groeten,

Petra de Haas