17 Maart

Doeners en denkers, klussers en commissieleden
We zoeken doeners en denkers, en mensen die willen klussen of in een commissie willen bijdragen. We zoeken handen en handjes, waarmee we samen het mooie MHCZutphen in beweging kunnen houden. En zeg nu zelf? Het complex ziet er fraai uit, vrijwilligers en betaalde krachten werken prettig samen en we kunnen onze kinderen weer allemaal zien hockeyen. Hoe mooi is dat?

Nu al enthousiast?
Wil jij ook een bijdrage leveren aan de club van je zoon/dochter? Binnenkort zijn er vacatures te vinden in de Nieuwsbrief en daar kun je op reageren. Heb je op dit moment al interesse, kun je niet wachten en wil je graag je bijdrage leveren? Kom dan nu in actie en mail naar: [email protected]. Geef in je mail aan wat je wilt doen, in welk team je dochter/zoon speelt en wanneer je beschikbaar bent voor een gesprekje.